Str4ndB3rg Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Vilket vapen är din favorit vapen på bf2? Mitt är G3,Fast det har så lite skott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 L85A1 - Lugnt det skönaste vapnet enligt min åsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 9 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 okej,men den första uppgraderingen i sniper är as dålig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Typ G369HI. Aja Specialstyrkornas första upplåsning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Typ G369HI. Aja Specialstyrkornas första upplåsning. Tycker faktiskt den andra upplåsningen är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AFK Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Mitt favoritvapen är bomerangen, riktigt skön sving i den :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Typ G369HI. Aja Specialstyrkornas första upplåsning. Scar-L..?!!! Nej fy... Liknar nåt mellanting mellan banan och datachip... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 öhm.. har lärt mig sjukvårdarens vapen ganska bra ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Typ G369HI. Aja Specialstyrkornas första upplåsning. Banan? Vad sjutton har du rökt? Sen så är DAO-12 helskön i närstrider :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 Haha, har man DAO-12:an slipper man ju iaf sikta :P Men mitt favorit vapen är nog mec:s orginal sjukvårdar bössa :D Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 Typ G369HI. Aja Specialstyrkornas första upplåsning. Den liknar ju en banan (=Och ett datachip. Ett favorit vapen till. Andra upplåsningen skyttesoldat. F2000 eller vad den heter. Iallafall SaS normal vapen i Special Forces. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nice-Mupp Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 och nu kommer den bästa.... :gitarr: Specialstyrkornas :ph34r: andra upplåsning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.