Gäst Alviiz Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 (redigerat) Jag har några frågor som jag hoppas att någon ska svara på : 1. Vad är moon ticket och alla andra tickets? 2. Vad gör man i altering cave? den ligger på route 103. 3. Vad fins i cave of origin? 4. Hur kommer van till slutet av den? 5. fins det ett fusk så att man kan få masterball??? 6. Vad gör man med symbolerna som man får i battlefrontier? 7. Kan clamperl utväcklas? 8. Hur kan man träffa treeco och hans utväcklingar? 9. Kan man få latios när van fångat latias? 10. Hur får man shiny pokémon? p.s. Ursäkta alla stavfel d.s. :student: Redigerat 9 April 2007 av Alviiz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Jag har några frågor som jag hoppas att någon ska svara på : 1. Vad är moon ticket och alla andra tickets? 2. Vad gör man i altering cave? den ligger på route 103. 3. Vad fins i cave of origin? 4. Hur kommer van till slutet av den? 5. fins det ett fusk så att man kan få masterball??? 6. Vad gör man med symbolerna som man får i battlefrontier? 7. Kan clamperl utväcklas? 8. Hur kan man träffa treeco och hans utväcklingar? 9. Kan man få latios när van fångat latias? 10. Hur får man shiny pokémon? p.s. Ursäkta alla stavfel d.s. :student: Kan svara på några.. 3. Det är en grotta i Sootopoliscity, du kan bara vara där en gång. 8. Treeco väljer du i början, eller så väljer du mudkip, så kommer din rival välja treeco. 10. Shiny pokemon är väldigt sällsynta, men du möter dom som vanliga, i gräs osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 7. Ja, till Huntail. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 (redigerat) och gorebys(stavning) 9. på southern island Redigerat 10 April 2007 av ruby king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Alviiz Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 ojj..jag blandade ihop cave of origin med en annan... :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 serebii.net leta efter dina svar där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dark_master Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Använder man Eon ticket för att komma till Southern Island? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hhh Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Använder man Eon ticket för att komma till Southern Island? vad är shiny pokemon :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Använder man Eon ticket för att komma till Southern Island? Jeopardy igen, eller? Det är sällsynta pokémon som är i andra färger än sina förlagor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg