ludzon Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Vad är skillnaden mellan DS lite och vanliga/stora DS?? :meddum: :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 www.google.se brukar ge svar på den frågan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Lite är mindre, har bättre ljusstyrka, kostar lite mer (:P) är väl skillnaderna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 den är lättare och har bättre batteri också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ludzon Skrivet 11 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 Ah tack för alla svar :) Vilken färg tycker ni jag ska köpa? Blir vit snabbt smutsig eller blir svart lätt fingring och ser man bättre på en svart eller vit en solig daG? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 Ah tack för alla svar :) Vilken färg tycker ni jag ska köpa? Blir vit snabbt smutsig eller blir svart lätt fingring och ser man bättre på en svart eller vit en solig daG? :P Skärmen lyser ju? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ludzon Skrivet 13 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 Ah tack för alla svar :) Vilken färg tycker ni jag ska köpa? Blir vit snabbt smutsig eller blir svart lätt fingring och ser man bättre på en svart eller vit en solig daG? :P Jo men på ipod kan det bli jobbigt med vit för då reflekterar det solen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 Ah tack för alla svar :) Vilken färg tycker ni jag ska köpa? Blir vit snabbt smutsig eller blir svart lätt fingring och ser man bättre på en svart eller vit en solig daG? :P Hm.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Köp en rosa såklart! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 en vit, den är snyggast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 jag har en svart och det är typ finger avtryck överallt:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg