EhormeD Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 Någon som vill byta acc jag vill ha en 70 hunter mot 70 druid 64 mage och en 60 rouge dom ska vara på stormreaver och horde.. mina är på stormreaver och hrode :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nallen Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 (redigerat) Någon som vill byta acc jag vill ha en 70 hunter mot 70 druid 64 mage och en 60 rouge dom ska vara på stormreaver och horde.. mina är på stormreaver och hrode :P kräver du inte lite för mycket`? 3 60s+ mot 1 60+ , + du kan migrata din char , s.k PCT (paid character transfer) vilket betyder att du betalar ca 200 spänn och flyttar EN av dina gubbar till vilken server du vill , tar oftast bara 15 minuter.. btw , du kan bara migrata 1 char en gång på 3 månader. Redigerat 11 April 2007 av Nallen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 man kan väl inte migrata från PvE server till PvP server? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 PvP > PvE funkar PvE > PvP funkar ej Anledningen till det är att det går mycket fortare och levla på PvE servrar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 kan PvE inte migrata ngnstans? och kan RPPvP migrata? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 PvP > PvE funkar PvE > PvP funkar ej Anledningen till det är att det går mycket fortare och levla på PvE servrar. på wows hemsida stod det att det bara var i vissa fall man fick byta pvp te pve? Synd bara att man tröttnar på pve :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 Haha om du inte hittar nån att byta med kan du få byta mot min lvl 1 gnome warrior^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 kan PvE inte migrata ngnstans? och kan RPPvP migrata? RPPvP är fortfarande en pvp server så du kan flytta från RPPvP till vanlig PvP server. RP räknas som PvE server så RP går och flytta till PvE server, samma tillbaka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 vad är det för skillnad på RP & PvE server? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 På RP servrar måste man rollspela. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 kan PvE inte migrata ngnstans? och kan RPPvP migrata? tack :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Någon som vill byta acc jag vill ha en 70 hunter mot 70 druid 64 mage och en 60 rouge dom ska vara på stormreaver och horde.. mina är på stormreaver och hrode :P Får man ihuvudtaget byta wow acc's på fuska.se? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg