crosslasse Skrivet 12 April 2007 Rapport Skrivet 12 April 2007 Haj! Jag är i "city in the sky" och jag har hittat "Big Key" men jag vet inte hur man ska komma till bossen och när jag frågar Midna säger hon att jag ska ta en bra titt omkring mig! Citera
Kuzune Skrivet 12 April 2007 Rapport Skrivet 12 April 2007 Det har varit många som behövt hjälp med just det här. Så här gör man: Gå till rummet som är ovanför huvudrummet (rummet med två stora fläktar, en i väggen och en i taket, det är huvudrummet). Där finns det ett nättak. Skjut fast dig i nätet med Clawshoten och hissa dig ner i huvudrummet. Mellan där du hänger och fläkten i väggen finns en switch (en nätboll). Skjut dig fast i den så aktiveras den stora fläkten. Gå ut genom dörren under fläkten. Sen får du lista ut hur du ska göra där själv. Citera
QuizMaster Skrivet 14 April 2007 Rapport Skrivet 14 April 2007 ååååå lycko er jag kan inte ens klara "ap templet" jag har inte ens fått alla apor än :( Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.