antivirus71 Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 Hej jag skulle vilja veta vart man hittar flygskolan så att man kan komma in på flygplatserna! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 du gör ett uppdrag åt någon så fåru typ en flygplats i öknen däru kan träna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 japp om du kollar på kartan så ser du en flygplatts eller egentligen en flygplans-kyrkogård som ligger i sista världen. Efter ett uppdrag någonstans i mitten av spelet så låser du upp sista världen och flygplatsen där du kan spara och gå flygskola! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RamJam1921 Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Kan man inte gå flygskola på första ön nånstans? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 Kan man inte gå flygskola på första ön nånstans? NEJ NEJ och ett till NEJ!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 (redigerat) Hej jag skulle vilja veta vart man hittar flygskolan så att man kan komma in på flygplatserna! :D karta den svart pricken är flyskolan. Redigerat 24 April 2007 av Jojjen21 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nizze10 Skrivet 1 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2007 Hej jag skulle vilja veta vart man hittar flygskolan så att man kan komma in på flygplatserna! :D tack! jag behövde också hjälp med det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Du får tillgång till flygskolan I samma veva som du gör uppdrag åt Toreno, då han senare ger dig order om att köpa den. den svart pricken är flyskolan. <{POST_SNAPBACK}> tack! jag behövde också hjälp med det! <{POST_SNAPBACK}> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nizze10 Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Okej, ska göra det :). (cyper) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg