Dalman Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 (redigerat) Hejsan, köpte en xbox 360 premium idag, och behöver hjälp med gamertag, jag måste in på xbox.com/migration.. Ja sen skapar jag ett account och dem frågar efter gamertag så måste jag skriva in nåt, samma inne när jag skall skaffa xbox live på min xbox! Vart hittar jag gametag nummret? tack för svar! Redigerat 12 April 2007 av Dalman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 du ska inte behöva nåt nummer, bara en e-mail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 April 2007 Rapport Dela Skrivet 12 April 2007 Din gamertag är ju ditt namn på Live, så vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 14 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Din gamertag är ju ditt namn på Live, så vad menar du? Okej, undrar en sak till. Behöver man en router som både är uppkoplad till min Xbox 360 och till min dator, för att komma in på Xbox Live genom mitt användarnamn och lösen från Hotmail? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.