ludzon Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 Hejsan, kan man lära sig flash utan TM:et? Jag gick nämligen igenom hela mörka tunneln utan flash tog typ en timme :medieval: . Och nu har jag kommit till spök vakten man måste andvända flash på. :blink: Slipper gärna att gå tillbaks :P Hare bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gallardo Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 (redigerat) Du kan väl skaffa Fly, eller ? ( Och flyga tillbaka ) Redigerat 13 April 2007 av Gallardo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ludzon Skrivet 13 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 Du kan väl skaffa Fly, eller ? ( Och flyga tillbaka ) Jo men jag har ett problem jag förstår inte var man hittar hm och tm:s, för jag har ingen karta ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Alviiz Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 Hejsan, kan man lära sig flash utan TM:et? Jag gick nämligen igenom hela mörka tunneln utan flash tog typ en timme :medieval: . Och nu har jag kommit till spök vakten man måste andvända flash på. :blink: Slipper gärna att gå tillbaks :P Hare bra villket spel? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gallardo Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 Okej, du ska gå igenom DiglettCave, när du kommit igenom tunneln så kommer du se några hus tror jag. I ett av dem finns en gubbe som ger dig Flash. ( Du måste fångat minst 10 pokémon. ) Ps. Jag hoppas och antar att det är till Fr/Lg du menar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg