Fsecure Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 jag har spelat lite på tibet o e typ bara lvl 5-6 men spelar typ inget för att det är så förbannat svårt att logga in :angry: (spelets största svaghet är för några servrar) För några servrar??, dom gör typ 5 nya på en vecka... Om du tycker det är svårt o logga in så för 500k kan du få en sak av mig så du bara behöver vänta 10 sec o sen prova igen tills du kommer in ;) Nån som brukar spela Silkroad, vad heter ni? Jag heter DevilOnEarth i Silkroad och brukar spela på Zeus servern :)vad är det för Char? villken lvl? Jag har en lvl 49-Nuker lvl 28-Dual Axe lvl 16-2 handed Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kawka Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Nån som brukar spela Silkroad, vad heter ni? Jag heter DevilOnEarth i Silkroad och brukar spela på Zeus servern :) Jag spelar på Pacific på en glavier, heter zhoenth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Nej, inte längre pisslångt att gå från alla städer dit man ska träna och så är klasserna obalaserade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Onödig bump. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg