Filiandor Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 Asså alla säger att man kan ju lika gärna spela gittar på riktigt, men det tar tid och ork att lära sig att spela gittar. På Guitar Hero blir man ju bra på 1 timme för en liten summa på 800.kr mot ett par tusenlapar som det kostar om man skulle köpa allt på riktigt. Och på Guitar Hero slipper man fixa en massa sångare och så om man vill spela låten med trumisar osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_player Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 Mohaha. Klarade Jordan (The one and only). Mohaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 Expert,hard,medium eller easy? Har klarat alla låtar på expert iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 15 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2007 GH2 e skoj men jag tror man tröttnar fort som på "eyetoy" m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 16 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2007 (redigerat) Detta spelet är f*n frymt och bandet Cheap Trick är med på det spelet med dems låt Surrender den allra första låten i spelet :P Redigerat 16 Juli 2007 av 55_66 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_player Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Expert,hard,medium eller easy? Har klarat alla låtar på expert iallafall. Prata du med mig, så ja. Jag klarade Jordan på Expert, kolla upp IrB Random om ni vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.