Nallen Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 (redigerat) Här har jag snabbt bara gjort en guide på gadgedzan gank utan att dö av bruisers xD.. hade inget o göra på morgonen gjorde den på 10 minuter så klaga inte över hur jag förklarar , pallar inte förklara jätte bra men här e den.. SRY FÖR ATT BILDERNA BLEV LITE FUCKED UPP MEN..!! >< säg nått då förfan >< Redigerat 14 April 2007 av Nallen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 bra guide :D bara undrar, vilket språk skriver du i whisper? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Det är väldigt likt engelska tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nallen Skrivet 14 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 (redigerat) bra guide :D bara undrar, vilket språk skriver du i whisper? Bulgariska ^^...använder vanliga bokstäverna , det alfabetet är kirilska , ni vet som ryska etc- Redigerat 14 April 2007 av Nallen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 "ina4e ve4e 6tqhme da sme na drugia server" jo, engelska.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nallen Skrivet 14 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 "ina4e ve4e 6tqhme da sme na drugia server" jo, engelska.. engelska bokstäver sa jag ju >< !!har inte det språket på skrivborded , pallar inte installera. men ärligt äger inte den (sja "guiden") Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 sorry nallen, såg ej att du skrev att de va bulgariska.. kolla, postade 37 sec efter :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nallen Skrivet 14 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 ^^ , iaf va tycker ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 den var bra men du spelar väl på PvP server? för annars blir det lite svårt inta alla sim har på pvp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nallen Skrivet 15 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 den var bra men du spelar väl på PvP server? för annars blir det lite svårt inta alla sim har på pvp Jamen då behvöer dom inte ens kolla på "tråden" typ guide hur man gankar - där slutar dom läsa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 (redigerat) jag vet hur man kan ganka där i level 50 utan aggro, med lite tur, den där ringen i mitten ska man gå längst in i vid kanten & lura in en ally, sedan ska man döda den snabbt, för om den går till vakterna så blir det aggro. var det svårt att förstå? Redigerat 15 April 2007 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nallen Skrivet 15 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 jag vet hur man kan ganka där i level 50 utan aggro, med lite tur, den där ringen i mitten ska man gå längst in i vid kanten & lura in en ally, sedan ska man döda den snabbt, för om den går till vakterna så blir det aggro. var det svårt att förstå? ringen är till för att döda ally vs horde innuti , bruiser aggrar inte överhuvetaget. vare förrut iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg