Snake Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Går att ganka i Area 52 i Netherstorm genom att stå på några tunnor, också, guards kommer inte åt en (aggrar inte ens). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Bra antar jag :I Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Tänkte trycka in den här frågan för att du är warlock: Vilken level får man Firebolt (eller vad det heter)? Errr, sa du att du gjorde den på morgonen det står 16:57:27 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 jag vet hur man kan ganka där i level 50 utan aggro, med lite tur, den där ringen i mitten ska man gå längst in i vid kanten & lura in en ally, sedan ska man döda den snabbt, för om den går till vakterna så blir det aggro. var det svårt att förstå? vakterna kommer ändå när jag försöker ganka där :S men jag brukar säga /followme till en ally & /wait när dom är i ringen, även mot level ?? ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 haha, tack för guiden, kunnde nästan men har stått på fel ställe, och btw arena 52= ANOYING alltid nåra noob hordes som står 5-10st på tunnorna o drar instant pyros i bakhuvet på en, :o får typ springa från hus till hus för att inte dö x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Tänkte trycka in den här frågan för att du är warlock: Vilken level får man Firebolt (eller vad det heter)? Errr, sa du att du gjorde den på morgonen det står 16:57:27 tror du menar soul fire :) man får den lvl 48 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nallen Skrivet 20 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 jag ändrade senare , gjorde den kl 10 typ xD inte min warlock använde min kompis :P lättast med en caster btw Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 jag ändrade senare , gjorde den kl 10 typ xD inte min warlock använde min kompis :P lättast med en caster btw Då borde det ha varit en text "De här inlägget ändrades av Nallen kl 19:00 bla bla"... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nallen Skrivet 30 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 jag ändrade senare , gjorde den kl 10 typ xD inte min warlock använde min kompis :P lättast med en caster btw Det här inlägget har ändrats av Nallen 14/04-2007 12:47:37... god morgon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg