galen_katt Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 var ligger det ientligen(sky pillar) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 bredvid staden som är på små stockar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 åt höger. uppåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 man måsteha klarat elite four tror jag först det var jag tvungen att göra=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sw-Johan Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 man ska simma i mellan stenar tills man kommer till land där finns en in gång Ps:pokemonen inne i grottan är på level52Ds: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 Och man måste ha den snabba cykeln Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
galen_katt Skrivet 27 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 jag har kommit dit nu, men en våning e över svår med den cyklen man ska köra rakt fram och sen svänga men jag krockar alliid i en sån sten och rammlar ner.!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 NMåste svänga fort.det tog ganska lång tid för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 a det är svårt att inte krocka i stenar men till slut klarar du det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg