moos Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Äntligen har MoDo vunnit SM-guld i hockey. Efter 28 års väntan är sveriges bästa lag äntligen tillbaka på toppen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Va, vann de? jahopp jag får väl gratulera alla Modo-fans. Och jag får ta på mej den här avatarn igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 oki, de vann tillslut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Så j*vla rättvist MoDo var mycket bättre än LHC . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 heat skulle ha vunnit :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Ja... grattis till er Modo fans. Hade hellre hoppats på LHC. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Dem var dopade ju >:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Skulle varit roligare om LHC vann som aldrig vunnit för men dom tar det nästa år :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 egentligen håller jag på brynäs men jag tycker det var rätt att modo vann. Linköping sparkade Gunnar Persson och inte Janne carlsson? riktigt dumt ärligt talat...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 om två år vinner iaf ett bra lag elitserien :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 om två år vinner iaf ett bra lag elitserien :) Brynäs??? Nu med Brendl kommer vi vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Mycket rättvist, har aldrig gillat Linköpings lag. Men tycker själv helt klart Färjestad borde vunnit allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.