Em0Iz4Atreyu Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 vad är det för skillnad mellan Core och premium... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 På Premium kan man spela trådlöst och när man köper den så får man med hårddisk, headset, xbox live silver tror jag och lite annat! ;) :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Em0Iz4Atreyu Skrivet 15 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 ok :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 www.xbox.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Core - Endast konsoll och handkontroll Premium - Headset, hårddisk, nätverkskabel och HD-kabel´, konsoll och handkontroll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RamJam1921 Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 På Premium kan man spela trådlöst och när man köper den så får man med hårddisk, headset, xbox live silver tror jag och lite annat! ;) :gitarr: Man får med live silver på Core också, Silver har man alltid, + att man får med live guld på core, men det har jag för mej att man får på premium också, Ps: Det är bättre att köpa Core och köpa till det man vill ha, Då får man 20 gigs hårdisk iställets för premiums 14 gig! :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 På Premium kan man spela trådlöst och när man köper den så får man med hårddisk, headset, xbox live silver tror jag och lite annat! ;) :gitarr: Om core eller premium är bäst kan man ju diskutera för all evighet, starta snälla inte nån sådan diskussion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Om man ska köpa allt som man får med till Premium när man köper Core så blir det ganska mkt billigare att köpa Premium Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Premium har inte 14 Gig hårddisk den har också 20 men man får med saker (så man kan spela xbox spel och lite mer saker) som man inte får med om man bara köper en vanlig hårddisk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RamJam1921 Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Premium har inte 14 Gig hårddisk den har också 20 men man får med saker (så man kan spela xbox spel och lite mer saker) som man inte får med om man bara köper en vanlig hårddisk.. snälla sig inte sånt som du inte har en 100% säker källa, jag sitter ju för *** och lirar Live nu med Core :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Premium har inte 14 Gig hårddisk den har också 20 men man får med saker (så man kan spela xbox spel och lite mer saker) som man inte får med om man bara köper en vanlig hårddisk.. lol sa han ens nåt om det eller? :huh: och allt han skrev stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Premium har inte 14 Gig hårddisk den har också 20 men man får med saker (så man kan spela xbox spel och lite mer saker) som man inte får med om man bara köper en vanlig hårddisk.. Man kan spela Öive med Core, ja, men man får inte nätverkskabel när man köper Core. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.