crosslasse Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Jag har kommit upp till mitten rummet på andra våningen i Hyrule Castle men jag vet inte hur jag ska fälla upp trappstegen, skulle vara tacksam för lite hjälp :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Stå på det högsta trappsteget och kasta Boomerangen på den enda tända facklan så kommer du upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crosslasse Skrivet 15 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Tack så mycket :D , men hur sparar man efter sista bossen? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Det kan man inte. Det senaste man kan spara är när man möter Ganondorf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crosslasse Skrivet 16 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 Va syn! :( , men tack endå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Jag klarade spelet för länge sen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.