Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Gäst jesper93
Skrivet

hej jag har en tjej som jag älskar så jäkla mycket men nu kommer det ledsna idag när jag pratade med min tjej i telefonen så sa hon att vi kunde vara lite kompisar fast vi hade sagt till varandra att vi aldrig skulle göra slut är så lessen nu gråter nästan :cry: :( :( snälla säg vad jag ska göra ska ringa henne senare på dan:(

Skrivet

Kan tänka mig att det känns hårt, men jag tror inte du kan göra mycket annat än att snacka med henne, fråga henne varför hon vill göra slut och så. Om hon verkar tveksam på sitt beslut ska du inte vara för på, för då blir hon pressad och då går det bara dåligt. Ge henne "luftrum" och tid att tänka, så kan du se hur det går.

Gäst Mega93
Skrivet

Jo, oftast funkar det bra att ge lite "luftrum".

Det är lättare att vara "ihop" utan att faktiskt vara "ihop" om man säger så.

Gäst Mega93
Skrivet

Om du är tillsammans med någon så visst... Men säger man att man är "ihop" är det so...... Äsch, jag tar ett exempel:

Det är mycket lättare att vara sambo än att vara gift för då har man inte samma skyldigheter till varandra och man behöver inte känna sig pressad att vara med den personen.

Samma är det med att vara tillsammans och att vara ihop.

• 2 veckor senare...
Gäst jesper93
Skrivet

nej jag ska inte hämnas hoppas min tjej inte har skaffat sig en annan kille <_<

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...