Gäst jesper93 Skrivet 15 April 2007 Rapport Skrivet 15 April 2007 hej jag har en tjej som jag älskar så jäkla mycket men nu kommer det ledsna idag när jag pratade med min tjej i telefonen så sa hon att vi kunde vara lite kompisar fast vi hade sagt till varandra att vi aldrig skulle göra slut är så lessen nu gråter nästan :cry: :( :( snälla säg vad jag ska göra ska ringa henne senare på dan:( Citera
kola_king Skrivet 15 April 2007 Rapport Skrivet 15 April 2007 Kan tänka mig att det känns hårt, men jag tror inte du kan göra mycket annat än att snacka med henne, fråga henne varför hon vill göra slut och så. Om hon verkar tveksam på sitt beslut ska du inte vara för på, för då blir hon pressad och då går det bara dåligt. Ge henne "luftrum" och tid att tänka, så kan du se hur det går. Citera
Gäst Mega93 Skrivet 15 April 2007 Rapport Skrivet 15 April 2007 Jo, oftast funkar det bra att ge lite "luftrum". Det är lättare att vara "ihop" utan att faktiskt vara "ihop" om man säger så. Citera
Inside Skrivet 15 April 2007 Rapport Skrivet 15 April 2007 Jo, oftast funkar det bra att ge lite "luftrum". Det är lättare att vara "ihop" utan att faktiskt vara "ihop" om man säger så. Vad menar du? Citera
Gäst Mega93 Skrivet 15 April 2007 Rapport Skrivet 15 April 2007 Om du är tillsammans med någon så visst... Men säger man att man är "ihop" är det so...... Äsch, jag tar ett exempel: Det är mycket lättare att vara sambo än att vara gift för då har man inte samma skyldigheter till varandra och man behöver inte känna sig pressad att vara med den personen. Samma är det med att vara tillsammans och att vara ihop. Citera
Inside Skrivet 26 April 2007 Rapport Skrivet 26 April 2007 Då fattar jag... Hur har det gått??? Citera
Gäst jesper93 Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Skrivet 3 Maj 2007 det har gått bra nu är vi tillsammans igen:D Citera
Gäst The_Slayer Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Skrivet 3 Maj 2007 Nu har du chansen att hämnas!!!!!!!!! Citera
Gäst jesper93 Skrivet 5 Maj 2007 Rapport Skrivet 5 Maj 2007 nej jag ska inte hämnas hoppas min tjej inte har skaffat sig en annan kille <_< Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.