thefreakypillow Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 (redigerat) De e skitjobbigt för jag hittar inte ENTEI jag har fångat suicune o raikou men INTE entei jag hittade raikou vid lake of rage, route 44 mer bestämt. MEN nu vet jag inte vart ja ska leta efter Entei!! nån som vet hur och var o vikken tid på dygnet man kan hitta honom??!!?!?! :blink: :blink: :blink: :blink: :meddum: Redigerat 15 April 2007 av thefreakypillow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Du får gå runt och tillslut möter du han också. Det finns ingen direkt plats och tid när man möter han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheTortoise Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 leta bara tillslut hittar du han men gör ngt medans typ utveckla pokemon och fånga dom du inte har så kommer du möta han tillslut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 har du mött honom nån gång förut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thefreakypillow Skrivet 15 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 har du mött honom nån gång förut? nej har inte mött entei innan men ja har dom andra två o om de blir som raiku så hittar ja bara den sådär?? :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 (redigerat) Ärligt, tycker du att det är svårt? Jag fångade Suicuni, Entei, Raikou och HO-OH, på en timma. . Så här ska du göra, klara ut spelet, sen så har du ju en masterball, ge den till en pokemon, kopiera pokemon 4 gånger, då får du 4st masterballs. Köp sedan 20-30 super repels, eller vad dom heter. Gå upp till gräset vid salt of lake. Men innan du går i gräset så ha en pokemon i lvl 39, först i partet, sedan använder du repels, när du har gjort det så går du runt i gräset, till slut så möter du en, då kastar du en masterball, sen gör du likadant, men de 2st andra hundarna. Sedan när du har fått dom, ha alla 3 i ditt part, gå till tin tower, så får du rainbow wing, gå in i laborynten, leta dig fram till HO-OH, sedan när du möter han, så kastar du din masterball, ja, sen så har du 4st legendariska, sen kan du ju fånga Lugia, & Snorlax, men dom går att fånga med vanliga pokemon bollar. Det var ungefär en vecka sen jag fångade alla så mitt team nu är. Suicuni lvl 90. Raikou lvl 89. Entei lvl 91. Snorlax lvl 93. Lugia lvl 98. HO-OH lvl 99. . Nu har du fått ett sätt att fånga alla de legendariska, detta funkar, för att det var så här jag gjorde. [EDIT]Jag glömde att du fångar Suicuni i tin tower när du har fått clear bell. Redigerat 17 April 2007 av Scorpions Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 sluta skryta det hjälper inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Ursäkta, jag har inte skrytit, jag har ju precis hjälpt han ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 allt som hjälpte var detta: "Gå upp till gräset vid salt of lake. Men innan du går i gräset så ha en pokemon i lvl 39, först i partet, sedan använder du repels, när du har gjort det så går du runt i gräset, till slut så möter du en, då kastar du en masterball" resten, alltså det mesta var bara ren skryt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 Dave37@ Sluta reta upp dig bara för att andra kanske vet mer än dig ;) Scorpions@ Bra, för att du hjälpte mig också nämligen, du borde lägga in det som ett tios ^^; Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 VAd gör det om han skröt lite samtidigt som han hjälpte till. Han hade lika gärna bara skrivit att det var skitlätt och jag fångade dom på en timma och inge mer. Eller hur. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 VAd gör det om han skröt lite samtidigt som han hjälpte till. Han hade lika gärna bara skrivit att det var skitlätt och jag fångade dom på en timma och inge mer. Eller hur. Haha, ja det kunde han ha gjort.Men det tar nog mer en en timma att hitta alla 3, plus HO-OH :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg