Hoppa till innehåll

Dom Tre Legendariska Hundarna

Rekommendera inlägg

De e skitjobbigt för jag hittar inte ENTEI jag har fångat suicune o raikou men INTE entei jag hittade raikou vid lake of rage, route 44 mer bestämt.

MEN nu vet jag inte vart ja ska leta efter Entei!! nån som vet hur och var o vikken tid på dygnet man kan hitta honom??!!?!?!

:blink: :blink: :blink: :blink: :meddum:

Redigerat av thefreakypillow
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ärligt, tycker du att det är svårt?

Jag fångade Suicuni, Entei, Raikou och HO-OH, på en timma.

.

Så här ska du göra, klara ut spelet, sen så har du ju en masterball, ge den till en pokemon, kopiera pokemon 4 gånger, då får du 4st masterballs.

Köp sedan 20-30 super repels, eller vad dom heter.

Gå upp till gräset vid salt of lake.

Men innan du går i gräset så ha en pokemon i lvl 39, först i partet, sedan använder du repels, när du har gjort det så går du runt i gräset, till slut så möter du en, då kastar du en masterball, sen gör du likadant, men de 2st andra hundarna.

Sedan när du har fått dom, ha alla 3 i ditt part, gå till tin tower, så får du rainbow wing, gå in i laborynten, leta dig fram till HO-OH, sedan när du möter han, så kastar du din masterball, ja, sen så har du 4st legendariska, sen kan du ju fånga Lugia, & Snorlax, men dom går att fånga med vanliga pokemon bollar.

Det var ungefär en vecka sen jag fångade alla så mitt team nu är.

Suicuni lvl 90.

Raikou lvl 89.

Entei lvl 91.

Snorlax lvl 93.

Lugia lvl 98.

HO-OH lvl 99.

.

Nu har du fått ett sätt att fånga alla de legendariska, detta funkar, för att det var så här jag gjorde.

[EDIT]Jag glömde att du fångar Suicuni i tin tower när du har fått clear bell.

Redigerat av Scorpions
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

allt som hjälpte var detta:

"Gå upp till gräset vid salt of lake.

Men innan du går i gräset så ha en pokemon i lvl 39, först i partet, sedan använder du repels, när du har gjort det så går du runt i gräset, till slut så möter du en, då kastar du en masterball"

resten, alltså det mesta var bara ren skryt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

VAd gör det om han skröt lite samtidigt som han hjälpte till. Han hade lika gärna bara skrivit att det var skitlätt och jag fångade dom på en timma och inge mer. Eller hur.

Haha, ja det kunde han ha gjort.

Men det tar nog mer en en timma att hitta alla 3, plus HO-OH :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...