Hoppa till innehåll

Dom Tre Legendariska Hundarna

Rekommendera inlägg

Kan ju bara påpeka det att jag har varit medlem på forumet längre än nån av er och jag vet att skriva om hur bra man är och inte hålla sig till ämnet oftast resulterar i att tråden blir låst.

sen vill jag säga till Svadilfare att du inte har en aning om hur bra/dålig jag är på pkmn. till sist säger jag det att jag har hört att det är lätt att hitta dom vid LAKE OF RAGE men jag har aldrig provat själv så jag vet inte om det är sant så därför valde jag att denna gång inte skriva det. och jag tycker att nån mod kan låsa denna tråden i och med att den börjar spåra ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ursäkta men jag har varit ute på fuska lika länge som du, det enda som skiljer är att jag inte varit medlem förut :huh:

Men jag har kollat trådarna å sånt..

Men sluta med att bete er som småbarn...Moget..

Ang..Tråden..

Så hade jag också skit svårt med att fånga dom, men med hjälp utav Scorpions så kunde jag fånga dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

en sak .. man hittar aldrig dom oftast där xD .. enda saken är att bara leta och inte att kolla på mapen för oftast du kollar på mapen och sedan riktas den väg mot honom då sticker bara den iväg -.-' .. men bara leta på xD du fångar alla snart typ ..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

en sak .. man hittar aldrig dom oftast där xD .. enda saken är att bara leta och inte att kolla på mapen för oftast du kollar på mapen och sedan riktas den väg mot honom då sticker bara den iväg -.-' .. men bara leta på xD du fångar alla snart typ ..

Ok, men egentligen så ljuger poke dex till dig, för att om man är uppe vid lake of rage, sedan så kollar man vart raikou är, då är hans kanske på ön, men sen när man letar i gräset så möter han B)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...
  • Skapa ny...