Spaghettin Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 jag bra lärare i min skola! förutom min no-lärare :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 (redigerat) jag har Hajrudin(idrott), Richard(svenska, SO), Nevenka(engelska), Jakob(musik), Eva(syslöjd), Lars(träslöjd) och Julio(spanska)! grymt bra! bara NO och matte-läraren som e lite jobbig ibland* det e samma lärare. PS:*väldigt ofta!!! Redigerat 9 Mars 2004 av zorromech Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Jag har väldigt shyssta lärare...! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Ja våran So och våran svenska lärare är skit bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 mina lärare är okej, en del är skit skojiga tt hanskas med, ta bara våran spanskalärare hon råkade vi göra så hon börja röka, sen dess går hon omkring och predrikar om Dr Phil, på tv, att han är jätte bra, vicked. sen har vi Hans, han är sk!ta skön, han lät oss göra bomulskrut i kemin :) , sen har vi två till som är ok, men dom är lite tråkiga när det gäller skämt... oh rektorn är en himmla grymt skön person som är den enda i hela lärar kåren som kan få tyst på oss i klassen, de e bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Nja vår hemkunskaps lärare är s*it dålig men nästan alla andra lärare är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Ja en men hon vi har nu är dumm i huvet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Jaaaa!! vi slipper henne denna veckan Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 några lärare som jag har är rätt bra men några är konstiga :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Ja gympa läraren är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nenni91 Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 jag har 2 lärare oh dom e ganska bra... Åsa som vi har varje dag...Sören som vi har varannan måndag och varje tisdag...och Gerd som vi har i gympa.(som oxå tar dö på en) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.