FuThWo Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 Hur gör man för att få spel o filmer att funka när man hittat dom på nätet. Va behöver man för program? Ja får hem spelen o packar upp dom, lägger in dom på minneskortet, men får dom inte att dunka... Va gör ja för fel? Hjälp mig!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 denna tråd borde låsas! en moderator tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 16 April 2007 Rapport Dela Skrivet 16 April 2007 De måste vara i ett speciellt format. Jag tror det ska vara MP4 eller AVC. PSP Video 9 som jag använder konverterar filmerna utan att man behöver ställa in vilket format filmen ska bli. Den anpassar sig för psp:n så därför är jag inte helt säker på det. Filmerna ska ligga i 100MNV01 som finns mappen MP_ROOT :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 denna tråd borde låsas! en moderator tack! Varför det? Det behöver inte vara olagligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 denna tråd borde låsas! en moderator tack! Strunta i honnom. Du har rätt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 De måste vara i ett speciellt format. Jag tror det ska vara MP4 eller AVC. PSP Video 9 som jag använder konverterar filmerna utan att man behöver ställa in vilket format filmen ska bli. Den anpassar sig för psp:n så därför är jag inte helt säker på det. Filmerna ska ligga i 100MNV01 som finns mappen MP_ROOT :) man ställer in formatet även om man inte tänker på de.. när man får välja upplösning så kan man ändra.. de första som står på varje rad är formatet avc eller mp4.... mp4 format läggs i 100MNV01 och avc format i 100ANV01 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fabban133 Skrivet 6 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2007 jag har inte lyckats få in filmer än men musikvideos har jag fått in på min psp :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 9 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2007 (redigerat) Jag har ett program som heter "PSP video express" som ligger på datorn. finns att ladda ner här! Redigerat 9 Maj 2007 av thecheater Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fabban133 Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 alltså var laddar jag ner filmerna? vilken hemsida? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 de får du ta reda på själv det är olagligt att skriva sånt på forumet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg