ELF Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Jag har ett väldigt irriterande problem. Jag kan inte logga in på msn pga av att msn inte kan få kontakt med standard gateway. Det lustiga är att alla andra i min klass kan logga in på MSN(Vi sitter i samma LAN i skolsalen). Jag har läst mig till att det kan hjälpa att avinstallera allt som har med internet att göra. ex. drivrutiner... Men jag vill u inte göra det här i skolan ifall jag inte kan få internet att funka igen. Har någon ett bättre förslag? PS. Jag har kolat så att jag inte har en proxy på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 16 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 Vad använder du för MSN-klient? Testa att bara installera om den. Det borde räcka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 21 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 Det har försvunnin nu. Fattar inte vad det är, men det har hänt oss två ggr. Just nu har vi msn live. När vi hade problemet testade jag med både msn 7.5 och live, men det stannade i alla fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bldo Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 Det har oftast inte med msn att göra. Jag själv är alltid uppkopplad på grannens trådlösa, tills vi skaffat eget, och signalstyrkan är inte alltdi den bästa. :D Brukar starta om datorn eller bara prova att koppla från och återansluta till internet, jag tror inte på teorin om att avinstallera msn :blink: :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 Har du provat med en ny version av messenger? Den senaste är 8.1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 23 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 NU FUNKAR DET!!! Jag tror att det är något med datorn. För problemet har kommit och gått två ggr. Jag har kört med både msn 7.5 och nyaste live. När problemet uppstår så håller det i sig på alla versioner ända till det försvinner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.