Ninomi Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 (redigerat) Om jag skulle få en tjej skulle jag gärna vilja döpa henne till Sandra :P (Min ena storasyster heter det) Redigerat 18 April 2007 av Pasta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Tjej = Alexsandra Kille = Alexsander Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Tjej = Alexsandra Kille = Alexsander Alexander**Alexandra** Jag skulle tänka mig typ... Joakim eller Anton Sandra eller Sofie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WowB Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Kille = Fikret Tjej = Selma (turkiska namn) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Kille= jakob Tjej= Lisa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Tjej = Alexsandra Kille = Alexsander Joachim* (: Sulle kunna tänka mig detta: Tjej: ingen aning :/ kille: Mathias eller Samuel x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 It depends of what the mother thinks also. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Felix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Moonunit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 It depends of what the mother thinks also. nepp. Inte i min värld :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Kille = Farbror Blå Tjej = Tant Grön, Tant Brun eller Tant Gredelin ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 gustav och sara tycker jag om :), eller seth. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.