Nimtro Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Det är en sak som stör mig varje gång när jag startar internet. Kan visa en bild hur den ser ut. Skulle vara tacksam för ett svar vad det är för nåt som kommer upp hela tiden när jag startar internet. namnlös.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Misstänker att det är ännu en bugg i den nya IE... Använd förra versionen eller skaffa mozilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 18 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Den kom upp på den andra verisonen också på IE. Den kom inte upp förut även om jag hade IE men den kom upp plötsligt för 1 månad typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Slå av bluffer for IE. Jag orkar inte förklara så.. http://www.justfuckinggoogleit.com Eller kanske du behöver en patch så gå till Microsoft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Det enklaste är nog att du skaffar firefox :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
excitebike90 Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 (redigerat) HAHA!! det är inte internet explorer.. det står EXPLORER (utforskaren) ! programmet du använder för att gå in i mappar, söker runt på datorn. har ingen aning vad som är felet :S inget fel på din webbläsare. Och till er alla andra: NOOOOBS!!! xD Redigerat 18 April 2007 av excitebike90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.