Hoppa till innehåll

Halsband


Easton
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har ett med 2 smycken på där den ena är skydd mot ondaögat och det anndra en amulet som funnits i släckten ett tag

 

Jag försökte ge en tjej ett smycke som kosta det mästa eftersom det var 18K guld och silver jag hadde och resten gick till en präst som skulle doppa det i heligt vatten och be för det m.m. Men såklart gav hon tillbaka det :(

post-61977-1205158383_thumb.jpg

post-61977-1205158454_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jag har massa silverhalsband som jag inte använder men jag använder ett 14k guldhalsband med ett smycke med Turkiets flagga....

Hade ett ganska tjockt guldhalsband för typ ett år sen eller nåt men jag lämnade det till en affär så jag fick typ 1200kr :( jag borde inte ha lämnat det :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Jag har ett med 2 smycken på där den ena är skydd mot ondaögat och det anndra en amulet som funnits i släckten ett tag

 

Jag försökte ge en tjej ett smycke som kosta det mästa eftersom det var 18K guld och silver jag hadde och resten gick till en präst som skulle doppa det i heligt vatten och be för det m.m. Men såklart gav hon tillbaka det :(

f*n va jobbigt med den där tjejen "/

Men coolt med en amulet! :o

 

Jag har själv inget halspand jag har på mig dagligen men annars har jag några jag kanske kan lägga upp bilder på senare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jag har två halsband som jag skiftar mellan. Ett i guld med mitt namn (Bonnie) inskripterat på en guldplatta. Sen ett silvrigt halsband där kedjan går igenom hjärtat där uppe två gånger som jag fick utav en kompis som betyder mycket :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...