knipan64 Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Jag har ett med 2 smycken på där den ena är skydd mot ondaögat och det anndra en amulet som funnits i släckten ett tag Jag försökte ge en tjej ett smycke som kosta det mästa eftersom det var 18K guld och silver jag hadde och resten gick till en präst som skulle doppa det i heligt vatten och be för det m.m. Men såklart gav hon tillbaka det :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Jag har massa silverhalsband som jag inte använder men jag använder ett 14k guldhalsband med ett smycke med Turkiets flagga.... Hade ett ganska tjockt guldhalsband för typ ett år sen eller nåt men jag lämnade det till en affär så jag fick typ 1200kr :( jag borde inte ha lämnat det :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Tja, inte mitt men har "ninjat" det av en polare XD (för hans flickvän snodde min palestina o: :< ) http://i256.photobucket.com/albums/hh186/Agitoo/135501.jpg x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Jag har ett med 2 smycken på där den ena är skydd mot ondaögat och det anndra en amulet som funnits i släckten ett tag Jag försökte ge en tjej ett smycke som kosta det mästa eftersom det var 18K guld och silver jag hadde och resten gick till en präst som skulle doppa det i heligt vatten och be för det m.m. Men såklart gav hon tillbaka det :( f*n va jobbigt med den där tjejen "/Men coolt med en amulet! :o Jag har själv inget halspand jag har på mig dagligen men annars har jag några jag kanske kan lägga upp bilder på senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 ett silver halsband typ kedja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 brukar ha Hund koppel Nit halsband Kedja med hänglås som spenne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 jag har ett guld halsspand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Jag har ett Yin-Yang halsband^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Jag har två halsband som jag skiftar mellan. Ett i guld med mitt namn (Bonnie) inskripterat på en guldplatta. Sen ett silvrigt halsband där kedjan går igenom hjärtat där uppe två gånger som jag fick utav en kompis som betyder mycket :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Multi Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Har ett svärd jag anväder ofta Men också någon skum typ skotsk symbol eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 Japp har ett guldhalsband som jag fick i julklapp för 2 år sen. Det är Typ Belagt med guld :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chany Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Nej, bara några skräpiga platshalsband, och ett i guld från att jag döptes som jag inte får använda :P Vill inte använda det heller eftersom att det var en doppresent, och sån skit vill jag inte använda :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.