mariodog Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 vilken ras är bäst som mage?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Blood elf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Blood elf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Gnomes of course. Helt solklart bästa racial, human också när de får spirit men det är inte något och tänka på för mage. Men gnomes får ju 5% mer intellect så det är fräckt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Gnomes, för dom för int. @XxXHaZteXxX : varför BL ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Spela roll, ta rasen du gillar mest. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 horde eller alliance? Spela roll, ta rasen du gillar mest. jo det spelar visst roll, gnome warrior har ju lite strenght så det är nästan ingen som är det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Gå efter utseende istället. >:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 GNOOOOME! FOR THE ALLY! annars UD... :P For the ally, For Kazmodan for half price on husler! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 19 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 jag tror jag ska ta gnome, tack för hjälpen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 jag tror jag ska ta gnome, tack för hjälpen Lungt, bra val enlig mej, Gl HF :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Spela roll, ta rasen du gillar mest. Alla raser förutom Dwarf, orc och tauren börjar med 22 strength. Och gnome får mer agility vilket ger mer critchance och dodgechance. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg