27Caramele Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 jag klarade ut spelaet nyss och jag kollade på den där jobbiga bion (när man får se t.ex. specal thanks to: bla bla bla) sen stod det the end och hende liksom inget. vad ska jag göra. jag trode man skulle typ trycka på reset eller stänga av så jag tröck på reset och så hade jag tydligen inte klarat det. vad skulle jag göra. vill gärna vet för nu måste jag möta alla bossar :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Du ska inte göra något speciellt. Senast du kan spara är när du möter Ganondorf. Ingenting speciellt händer alltså när du klarat spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 vah?!?!?! f*n vad dåligt-_- ska f*n aldrig klara han då >_> f*n vad typiskt zelda spelen:| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 19 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 men har inte ni sagt att det finns sånna här saker man kan göra efter att har klarat spelet? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 Nepp :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 men har inte ni sagt att det finns sånna här saker man kan göra efter att har klarat spelet? :blink: Cave of Ordeals, om du inte redan gjort det. Grottan i Gerudo desert (Gerudo Mesa) Sätt på nån bra musik och spela till, riktigt roligt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 Det är ingen extra quest som i WW nej, men om du inte hittat allt så gör det! Väldigt mycket att hitta som vanligt! Sen får du vänta till masterquest kommer ut :D Det är ingen extra quest som i WW nej, men om du inte hittat allt så gör det! Väldigt mycket att hitta som vanligt! Sen får du vänta till masterquest kommer ut :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.