Northwest Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 vad ni än gör välj inte spanska om ni har svårt för språk (ej engelska)det är skit svårt jag fattar inget av vad läraren går igenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS_Player Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 Alltså det beror ju ganska mycket på hur man har för lärare. Min brorsa har tyska och han har nästan inte lärt sig någonting p.g.a. sin lärare. Det stämmer ju, min lärare är jättebra. Men annars tycker jag tyska i sig är ganska lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 (redigerat) Tyska e lätt men grammatiken ibland e sjuk Ska man gå nåt tekniskt är väl tyska bättre?(eller?) Redigerat 29 April 2007 av Chip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Ska plugga tyska går bara i 5an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 2 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2007 Vår lärare sa såhär en gång inför vårat språkval: -Tyskans ord är rätt enkla att lära sig, men sen kommer grammatiken och då kan det bli jättejobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 7 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2007 tyska grammatiken är dundersvår, jag hade lätt att lära mig engelska men jag har haft tyska 2 år och kan ändå typ ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 Mycket svårt, mycket tråkigt, mycket hemskt. Kan dock var a bra att kunna flera språk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 Mkt lätt fast otroligt tråkigt. va kul dom 2 första lektionerna men sen va de bara en plåga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 8 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2007 Ganska lätt om man bortser ifrån gramatiken. Men det är något så djävulskt tråkigt och fult språk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillifjonkan Skrivet 12 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2007 Tyska är väll ganska lätt, däremot är gramatiken väldigt svår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 13 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2007 Grammatiken är inget svårt i tyska. Dessutom är de flesta ord rätt så lika svenska vilket gör det lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 JA. Det är ett av dom lättaste språken att lära sej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.