Gäst DonKeN Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 Rogue är ju typ den mest skill baserade klassen. Tomato, du snackar bullshit, liksom du tror att rogues cloak of shadow varar i ett år <.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 Hmmm det e en svår fråga ja gillar alla tre väldigt mkt egentligen gillar ja nästn alla classer <_< men ja gillar att warlocks och mages dps e så himla grymm :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 Rogue är ju typ den mest skill baserade klassen. Tomato, du snackar bullshit, liksom du tror att rogues cloak of shadow varar i ett år <.< ehh, rouge är dt lättaste man kan vara... de är ju f*n bara slå (och ja jag har en höglvl rogue) Den mest skillbaserade klassen är nog shaman? pga, att du måste kunna alla totems, lägga upp dom snabbt osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 Av dessa så tycker jag Warlock är roligaste. ziz90, LOL! Rogues är en av de absolut svåraste klasserna i spelet, skulle säga svårast. Du kan tydligen inte klassen, då du anser dem lätta. En bra rogue kan i princip aldrig förlora en duell. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vomiteye Skrivet 28 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 Av dessa så tycker jag Warlock är roligaste. ziz90, LOL! Rogues är en av de absolut svåraste klasserna i spelet, skulle säga svårast. Du kan tydligen inte klassen, då du anser dem lätta. En bra rogue kan i princip aldrig förlora en duell. HAH! Jag e mage och jag har duelerat mkt i mina dagar... Jag har aldrig i stort sätt blivit slagen av en rouge i 20+ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 Ingen har sagt att mages är oslagbara... däremot sa han att blink va dt... och btw, Alla rogues? hmm, är det du som är magen o inte kan spela kanske? n'är min mage va 65, tog jag 70 rogues med halv hp kvar, (dom tog halva i backstaben dom började med) (och alla vet ju att man inte beöhver ha skills för att spela rogue, sålänge man kan spama ss, evi, och göra cheapshot så kan man ta det mesta.... Rogues kräver visst skills kanske inte lvl 19twinks men sen i högre lvlar så krävs det mer skill att lira rogue än warrior (enligt mig) fasst har ju bara lirat på en kompis 60warrior kanske svårare nu i lvl 70 :o men warlocks e ju underbara i arenan o ab :D +när du grindar i deamon spec så krävs det inte mycket vatten i väskan dricker la 10vatten om dagen o det e i instances :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 Rouge är ingen nybörjar klass, det krävs skills för att vara bra som dem andra har sagt. Jag skulle valt Warlock för att jag är det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Mage odödlig ? Alla rouges (även noobs !) som är 66+ tar lätt mages ... Rogues kräver ingen skill? Visst, prova du en rogue, du kommer inte långt utan skills. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 fasst spelar ingen roll egentligen för man lär sig lira sin class me tiden fasst jag har alldrig fasstnat för prälle så jag lirar warlock-mage hällre ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joakim92 Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 jag gillar mage mer än warlock. har en lvl 30 mage nu. blink Äger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sunstrider Skrivet 30 April 2007 Rapport Dela Skrivet 30 April 2007 Mage är helt klart roligast att spela som av dessa tre klasser. Ska man vara mage är blood elf och undead rekommenderade raser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg