WowB Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 Jag har en warlock vet inte vad för talents jag ska ha men kan ni ge typ lite tips ?. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 Destruction är bäst tycker jag för både PvE och PvP. Afflication kan vara bra på raids, alltså mot bossar. Men all trash hinner gå ner innan man har lagt på alla sina curses! Demonology speccen är den bästa för grinding och levling! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 Destruction: PvP! inte bra när man levlar, manan tar slut för fort. Demonology: demonology är bra för leveling. Affliction: Tror det är bra för båda ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 Affliction skulle jag inte rekomendera för levling. Bland annat tar manan slut och dålig nuking.. Affliction funkar på både pve och pvp, men helst pve. På PvP så har affliction inget bra försvar, men fienden dör oftast när du själv dör av dotsen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 (redigerat) Jag har 5 points i affliction (instant corruption) och resten i demonology. Redigerat 20 April 2007 av Hajen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WowB Skrivet 20 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 Va är demonology för ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 Demonology förstärker ditt pet oftast. Men det är ju ditt pet som tar all stryk när du grindar och questar så det är en bra specc :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WowB Skrivet 20 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 Va är Destruction då ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 (redigerat) Destruction: Burst-damage trädet, här ska du specca om du gillar att göra höga crits och att leka med elden! Du får Ruin, som dubblar skadan av crits, allmänt starkare fire spells och Shadowbolts, en AoE som stunnar och skadar alla på platsen du klickar på, och Conflagrate, en instant fire spell som skadar targetten men slukar Immolate effekten (som även krävs för att man ska kunna göra Conflagrate). Affliction: DOT och drain trädet! Du får Siphon Life, en DOT som överför liv från fienden till dig, Dark Pact, som överför mana från ditt demoniska husdjur till dig själv (inga downtimers när du grindar!) och Unstable Affliction, som är en DOT i stil med corruption, men vad som får Unstable Affliction att stå ut är att om någon dispellar den från en person så får han den fulla skadan av DOTen på sig. Demonology: Pets och uthållighet. Här får du 11% mer stamina (1 stamina = 10 HP), på bekostnad av en mängd spirit, som endå är det minst betydelsefulla stattet för en warlock, massa bonusar till pets och healthstones, Soul Link (30% av skadan folk delar ut till dig går till din pet), och Felguard, en brutal demon som tankar i klass med Voidwalkern men skadar mer som Succubus, den kan även använda Intercept (en Charge som funkar i combat) och lite andra knep. Redigerat 20 April 2007 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Skaffa instant corruption sen välj mellan dom andra :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 Jag skulle säga, en blandning av Destruction och Affliction. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg