Gäst mithril Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 hje jag är 9år och jag har nuss börjat med roneskape jag är i den där man startar men jag vet inte hur man dödar kiklingarna i borjan kan non hjälpa mih snälla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dashier Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Jag vet inte emn här är ett tips. Jo du ska gå in i Wilderness med mycket pengar utan vapen och armour. När du dör så kommer du få dubbelt så mycket pengar som du hade. Detta fungerar bara 1 gång! Så ta med några mille. Eller om du inte har mycket pengar, spara tills du får mkt! ;) ;) ;) *hah* Som du ljuger!Men iallafall så finns det guider på google.se med det är bara att söka! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 kan du skriva dat til mig snalla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Jag vet inte emn här är ett tips. Jo du ska gå in i Wilderness med mycket pengar utan vapen och armour. När du dör så kommer du få dubbelt så mycket pengar som du hade. Detta fungerar bara 1 gång! Så ta med några mille. Eller om du inte har mycket pengar, spara tills du får mkt! ;) ;) ;) *hah* Nähä? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheAvatar Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 :student: använd air strike på dem! :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 jag har inga rones Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 hje jag är 9år och jag har nuss börjat med roneskape jag är i den där man startar men jag vet inte hur man dödar kiklingarna i borjan kan non hjälpa mih snälla Lol bebis text? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 vad snakr du åm? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Novacaine Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 hej tönt. du frågar trollkarlen om runor :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 Kor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg