SonyPSP Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Alltså jag har tänkt på en sak, och jag tror jag hittat på ett sätt att få en gratis 360 [] Kan man inte typ ljuga och säga att man hade en 360 hemma och sen så när man var ute så börja det komma rök från den och man hörde konstiga ljud från den. Och att ens morsa blev skit rädd och kasta ut den ur balkongen eller ngt så att man inte har den nu. Tror ni det skulle funka ] Mods om det här bryter mot ngn regel visste jag inte det så sry :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Alltså jag har tänkt på en sak, och jag tror jag hittat på ett sätt att få en gratis 360 [] Kan man inte typ ljuga och säga att man hade en 360 hemma och sen så när man var ute så börja det komma rök från den och man hörde konstiga ljud från den. Och att ens morsa blev skit rädd och kasta ut den ur balkongen eller ngt så att man inte har den nu. Tror ni det skulle funka ] Mods om det här bryter mot ngn regel visste jag inte det så sry :) Hur duma trro du att företag är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Nej, varför skulle du få en ny om det var ditt (eller din mammas) fel att den inte finns mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 det där var bland det dummaste jag hört Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Haha om du har garanti för 360 som täcker arga mammor som kastar ut 360's ut fönstret och kan visa upp en sådan så får du en, annars så kan du glömma allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Du kan säga att Stand by-knappen börjat lysa rött, det har til och med stått i tidningen att en del fåt tillbaka en konsoll efter att de råkat ut för det. Annars varför inte bara köpa en? Kostar ca 3000-4000 beroende på vilken version du väljer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 21 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Vill ha en 360 och en Wii och jag har inte råd med båda så blähh :/ . Jag tror det blir en wii iaf (: eller en laptop :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 Du kan säga att Stand by-knappen börjat lysa rött, det har til och med stått i tidningen att en del fåt tillbaka en konsoll efter att de råkat ut för det. Annars varför inte bara köpa en? Kostar ca 3000-4000 beroende på vilken version du väljer. Men lol då måste du skicka in din konsoll till dom med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 mmh det hände mej..=O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 Välj Xbox 360 det är en mycket bättre konsol än Wii tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 Haha om du har garanti för 360 som täcker arga mammor som kastar ut 360's ut fönstret och kan visa upp en sådan så får du en, annars så kan du glömma allt. Jag vill bara påpeka att det är så otrooooligt elakt och dumt att ha sådana Avatars som du har. Inte bara att jag är Modoit, jag tycker att det är så otroligt lågt av dig att ha denna avatar.Det var sådana dära uttalanden från supporters som drev mig bort från AIK i fotboll. SNÄLLA, förstör inte denna ädla sport. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.