Hoppa till innehåll

Gratis 360


SonyPSP
 Dela

Rekommendera inlägg

Alltså jag har tänkt på en sak, och jag tror jag hittat på ett sätt att få en gratis 360 []

Kan man inte typ ljuga och säga att man hade en 360 hemma och sen så när man var ute så börja det komma rök från den och man hörde konstiga ljud från den. Och att ens morsa blev skit rädd och kasta ut den ur balkongen eller ngt så att man inte har den nu.

 

Tror ni det skulle funka ]

 

 

Mods om det här bryter mot ngn regel visste jag inte det så sry :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså jag har tänkt på en sak, och jag tror jag hittat på ett sätt att få en gratis 360 []

Kan man inte typ ljuga och säga att man hade en 360 hemma och sen så när man var ute så börja det komma rök från den och man hörde konstiga ljud från den. Och att ens morsa blev skit rädd och kasta ut den ur balkongen eller ngt så att man inte har den nu.

 

Tror ni det skulle funka ]

 

 

Mods om det här bryter mot ngn regel visste jag inte det så sry  :)

 

Hur duma trro du att företag är?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Bisuta

Haha om du har garanti för 360 som täcker arga mammor som kastar ut 360's ut fönstret och kan visa upp en sådan så får du en, annars så kan du glömma allt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kan säga att Stand by-knappen börjat lysa rött, det har til och med stått i tidningen att en del fåt tillbaka en konsoll efter att de råkat ut för det. Annars varför inte bara köpa en? Kostar ca 3000-4000 beroende på vilken version du väljer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kan säga att Stand by-knappen börjat lysa rött, det har til och med stått i tidningen att en del fåt tillbaka en konsoll efter att de råkat ut för det. Annars varför inte bara köpa en? Kostar ca 3000-4000 beroende på vilken version du väljer.

 

Men lol då måste du skicka in din konsoll till dom med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha om du har garanti för 360 som täcker arga mammor som kastar ut 360's ut fönstret och kan visa upp en sådan så får du en, annars så kan du glömma allt.

 

Jag vill bara påpeka att det är så otrooooligt elakt och dumt att ha sådana Avatars som du har. Inte bara att jag är Modoit, jag tycker att det är så otroligt lågt av dig att ha denna avatar.

Det var sådana dära uttalanden från supporters som drev mig bort från AIK i fotboll.

SNÄLLA, förstör inte denna ädla sport.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...