kn3ckarn Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 Haha om du har garanti för 360 som täcker arga mammor som kastar ut 360's ut fönstret och kan visa upp en sådan så får du en, annars så kan du glömma allt. lol farligt. verkligen "hemsk" avatar. lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 Haha om du har garanti för 360 som täcker arga mammor som kastar ut 360's ut fönstret och kan visa upp en sådan så får du en, annars så kan du glömma allt. Snälla du PM:a mig om du vill klaga och du borde vända dig till Szellerie och inte mig. Jag vill bara påpeka att det är så otrooooligt mycket folk klagar och hur otrooooligt lite vissa människor har att göra. Otrooooligt många har ett liv och klagar inte på avatars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Man skulle vara tvungen att skicka Xboxen till servicen, för att få en ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.