Scones Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 va går de ut på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 7 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 man ska styra blayden=) och knöka ut den andre typ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Neee. det e nog lite skilnad på dem... det e till PLaystation heter bara Beyblade.. det till GC heter Beyblade V Force... Till GBA heter den V-Force. Till GC heter den Super Tourament Battle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 ok det verkar ju ganska ballt om man styr beybladen :) kanske får min bror att köpa det till GC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 7 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 man får kalla fram sin totem också. till gc kan man det iallafall=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 aaa. man kallar fram sin totem på Psx också... MEN E DET NÅN SOM HAR FUUUUUUUUUUUUSK???????!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Det finns inga fusk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Ska köpa det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 Det finns inga fusk jaha de va ju synd... det skulle va kul för jag har typ varvat det... jag har nästan 700 beyboints och jag bara tävlar i turneringen hela tiden så jag kan få fler delar och poäng... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donald Duck Genius Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 det verkar ganska kul faktist!! :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 det e rätt tråkit efter ett tag... man gör en och samma sak hela tiden asså... så det blir tråkit efter några gånger när man e bra... men e det nån som vet hur man kallar ut sin totem när man släpper ut sin beyblade??? (en totemstart..) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Jag ska nog köpa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg