pollenallergi Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 ja har 3 stora konsoller å 1 liten...kanske för ja e van med dom stora men ja tycker den lilla är äckligt liten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Jag har med 3 stora och en liten.... den stora känns som en tallrik gröt nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Den lilla är klart skönast. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chrilleboy92 Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Den lilla är väldigt Skön!! :) Men den stora kan jag hålla med om att den Riktigt oskön. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Den stora är inte så överdrivet bekväm nä... Den lille tycker jag det är lättare att spela med, kanske för att jag slog mitt rekord på los angeles banan i THPS 3 från 3000000 till 5600000,,,,utan fusk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 jag tycker att dom skulle gjort kontrollen lite mindre. den är ju enorm=)Xbox över huvudtaget suger bäver balle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 s kontrollen e bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 jag har 1 stor o en liten den lilla e bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 jag tycker att dom skulle gjort kontrollen lite mindre. den är ju enorm=)Xbox över huvudtaget suger bäver balle Det var inte det tråden handlade om ditt pucko! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Uno Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 (redigerat) xbox dosan den lilla e perfekt :lol: gc e för liten :(om gc e för liten heter jag Dum*** å det gör jag ju inte så jag tycker den e helt normal *edit* Jag tycker lilla bra för mig ochså Redigerat 1 Mars 2004 av GodisGrabben Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 (GodisGrabben @ 01/03-2004 11:07:05) xbox dosan den lilla e perfekt :lol: gc e för liten :( om gc e för liten heter jag Dum*** å det gör jag ju inte så jag tycker den e helt normal *edit* Jag tycker lilla bra för mig ochså Du har efter det där inlägget blivit omdöpt till Dum***. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 dem där game kontrollerna suger... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg