CiR3 Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Skrivet 3 Mars 2004 jag tycker att dom skulle gjort kontrollen lite mindre. den är ju enorm=) När man vant sig är den jätte skön
Star Gazer Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Skrivet 4 Mars 2004 game? vad snackar du om? asså..GAME..du vet den affären..dem har gjort en egen handkontroll...den e inte lik nån annan xbox kontroll...den e kas...
Trasheye Skrivet 5 Mars 2004 Författare Rapport Skrivet 5 Mars 2004 jag har läst att game cube kontrollen är skönast och sedan ps2 och sist den STORA X-box kontrollen. jag har inte testat den lilla kanske är skön. jag har testat en lite mindre men jag vet inte om det är den ni snackar om=)
Gäst Xboxplayer Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Skrivet 5 Mars 2004 jag har läst att game cube kontrollen är skönast och sedan ps2 och sist den STORA X-box kontrollen. jag har inte testat den lilla kanske är skön. jag har testat en lite mindre men jag vet inte om det är den ni snackar om=) Om du skriver xbox framför gamecub så blir det rätt.
scream Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Skrivet 6 Mars 2004 ok stora kontroller funkar för stora händer små för små händer
Secred Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Skrivet 6 Mars 2004 ok stora kontroller funkar för stora händer små för små händer Japp, och jag har stora händer B)
Rekommendera inlägg