Kassler Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 game? vad snackar du om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saab Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 den lilla är ju bara stört skön!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 jag tycker att dom skulle gjort kontrollen lite mindre. den är ju enorm=) När man vant sig är den jätte skön Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Men köp s-kontrollen då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 game? vad snackar du om? asså..GAME..du vet den affären..dem har gjort en egen handkontroll...den e inte lik nån annan xbox kontroll...den e kas... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 5 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 jag har läst att game cube kontrollen är skönast och sedan ps2 och sist den STORA X-box kontrollen. jag har inte testat den lilla kanske är skön. jag har testat en lite mindre men jag vet inte om det är den ni snackar om=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 jag har läst att game cube kontrollen är skönast och sedan ps2 och sist den STORA X-box kontrollen. jag har inte testat den lilla kanske är skön. jag har testat en lite mindre men jag vet inte om det är den ni snackar om=) Om du skriver xbox framför gamecub så blir det rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 den lilla är bara skön och bara bäst skön Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Jag kör stenhårt på de stora! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 ok stora kontroller funkar för stora händer små för små händer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 ok stora kontroller funkar för stora händer små för små händer Japp, och jag har stora händer B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 då passar den stora kontrollen dig secred Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg