Mickeh Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 f*n va äg warlocks o palas e :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 Nice :P warlock fast head var inte snyggt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 hur f*n får lock's vingar? imba Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 Hehe, ja, jag skulle nog ha satsat på nästan alla items på tier 6 för lock's förutom head. Skulle ha tagit Gladiator's head och sen resten tier 6 items. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 hur f*n får lock's vingar? imba Det är när dom sätter på sig headet :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 höll på att garva ihjäl mig när jag såg locks lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 Bara så ni vet, vingarna flaxar bara en gång när man sätter på head sen försvinner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 Hehe, ja, jag skulle nog ha satsat på nästan alla items på tier 6 för lock's förutom head. Skulle ha tagit Gladiator's head och sen resten tier 6 items. Haha, är du en retard eller? Det är synd att nästan alla i wow tänker på utseendet bara, dessutom så kan man ta bort så att head visas. Och själv tycker jag att warlocks head är fräckt B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 Hehe, ja, jag skulle nog ha satsat på nästan alla items på tier 6 för lock's förutom head. Skulle ha tagit Gladiator's head och sen resten tier 6 items. Joo men man pallar ju inte gå runt med ett fult gear :P Fast headet skulle varit sexigt på gnomer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 (redigerat) Varför skulle man inte vilja gå runt i ett fullt tier 6? Om du inte gillar det så kan du gömma hjälmen, men statsen/setbonusarna är klart värda! Om man någonsin lyckas komma över det, det vill säga. Redigerat 22 April 2007 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 22 April 2007 Rapport Dela Skrivet 22 April 2007 omg, mages :o its sparkelin :o giffffff!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 Locks ? wtf ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg