Gäst Frozen star Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 jag spelar inte fotboll för det är tråkigt. Jag går bara runt och pratar med mina kompisar hela rasterna eller så sitter jag inne och gör läxorna. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 jag och jonas (jonashj) brukar spela puckboll! det e jättekul! man tar en läskburk och ställer den upp och trampar ner den så gott man kan, sen sparkar man runt på den och låtsas att vissa saker e mål och sånt! det var nämligen en kille i sexan som tog min boll och skjöt upp den på ett fönster så att dem som bodde där blev skitarga och tog bollen... :( därför kan jag itte spela fotboll, utan jag får nöja mig me puckboll! fast det e kul osså! varenda rast spelar jag och jonas det!! vad ska man annars göra typ?? hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Vi gör det typ varje rast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 har nån nångång prövat på det som jag gör? puckboll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 förut nej, nu ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 ok tyckte du det var kul? kanske itte e så kul om man vanligtvis spelar fotboll på rasterna, men om man itte har nåt annat för sig så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rex92 Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 Jag tycker fotboll är tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 Brukar spela fotboll eller "Grusbandy" på rasterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 vi gör det aldrig nu är det inne att klåttr på väggarna och borden. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.