Star Gazer Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 jag e 12,5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 3 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 jag har kolat nu det står att man ska betala med visa eller nåt anat konstigt sät :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Köp det i en affär istället, det är smidigare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 3 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 det är lungt jag ska köpa där men ja va tvungen att fixa en grej och det har ja gort nu men var köper du då har du köpt nåt där????? ps:i afären så kostar det 649kr och där412kr och ja vill helst ha det biligt(det är väl nyt och inte begangnat där??????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Jag har faktiskt aldrig köpt någonting där utan handlar mer på webhallen, speldirekt, spelbutiken och några andra ställen. ja det är nytt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 3 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 vett du vardet finns nåt anat bra stäle för det där piset har stängt (det ska helst inte ta mer än 2dagar) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 priset har stängt? vad menar du... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 3 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 jag menar frakten så jag kunde inte betala eller få det det var nåt i norge tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 Frakten kosta inget på den sidan väl... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 3 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 näääää men dom kan inte skika!!!!! du på webhallen vad är frakten ochhur lång tid tar det en sak till vad betalar man med?? ps kan du läga in några länkar till sidor där man kan köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg