Easton Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 (redigerat) vad är det häftigaste du någonsin sett? Min är när jag var ute och fiskade, och hade ett drag som var orange och som åker uppe vid ytan. Då kom en gädda från vänster sida. jag blev skiträdd men det var coolt. och när jag var på Guns N Roses i globen. Redigerat 23 April 2007 av Jojjen21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 (redigerat) Något av det häftigaste jag sett var nog när jag såg Henrik Zetterberg och Mikka Kiprusoff i Malmö. Joe Labero i Växjö var också en cool upplevelese. Det var också ganska häftigt att se Whitesnake och Alice Cooper på Sweden Rock 2006. Redigerat 23 April 2007 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 Måste vara P.diddy och Snoop Dogg i globen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 Den här tråden såklart. Nej, det häftigaste jag sätt är... jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 Jag vet faktiskt inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 Massor :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 När man väl ska berätta någonting spc så kommer man inte ihåg det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 Det häftigaste jag ahr sätt det när Lil Jon var Göoteborg med Pimp My Ride UK.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 Det häftigaste jag ahr sätt det när Lil Jon var Göoteborg med Pimp My Ride UK.. Var det inte med pimp my ride international? :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 En av dom är sommaren 2005 när vi campa i Grinda då såg jag Börje Salming när vi skulle åka hem fast jag trodde inte att det var han för pappa verkade inte förvånad av att träffa han. Iallafall då så sa pappa till mig att det var Börje Salming ( och jag trodde ju såklart inte på det) Så jag sa ganska högt: Det där är inte Börje Salming. Tänkte efter senare och fattade vad jag gjort bort mig :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 25 April 2007 Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 Något som troligen var det häftigaste jag sett (Inga konserter, kändisar, etc. inräknat) var nog på kemin när två fröknar eldade socker och svavelsyra på skolgården. En 1,5 meter hög, grön eld var riktigt coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 25 April 2007 Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 Något som troligen var det häftigaste jag sett (Inga konserter, kändisar, etc. inräknat) var nog på kemin när två fröknar eldade socker och svavelsyra på skolgården. En 1,5 meter hög, grön eld var riktigt coolt. Nice.com! :o :D :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.