Ninomi Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 Själv har jag fyra raskatter (Ragdoll) som heter Scilla, Ariel, Luffsen och Havanna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 Jag har en hund (schäfer) och den heter Masse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 Jag har en katt som är 15 år och heter Missan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 min lillasyster har ett marsvin som heter smulan. det är allt. men jag har haft fiskar. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst uran Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 Kanin är bäst och det kan jag lova! Om jag har fel får någon ha krig med mig! :medieval: :medieval: :medieval: :medieval: :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 Har haft kanin, men vi gav bort dom. Nu har jag en katt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 har en kanin som heter nina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 Har fyra katter, ragdolls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 7 fiskar, en heter pötsi och två andra heter surkol och armsvett medan ja inte har några namn till mina fyra "mini fiskar" xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 25 April 2007 Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 Har en katt vid namn Sixten o han är cp störd! Han har en hjärnskada seriöst. Han fyller 8 den 3 Maj o då ska han fira med en redig skål grädde och en liten mus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 25 April 2007 Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 Jaha, dax för en sådan här tråd igen. 4 Katter, 1 hund, 5 hästar, hönor och tuppar (orka räkna :P) och jag hade en kanin, den dog i söndags. Jag är ändå allergisk mot kaniner. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheTortoise Skrivet 25 April 2007 Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 Jag fick en Hamster för nån vecka sen som vi har döpt till totte som är skiiiiiiit gulllig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.