viko550 Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 förut var en kompis hemma hos mig och laddade ner en specielt program till vice city. det hette nånting med pizza och det gorde så att om man tryckte tillex:F1 ¨å fick oändligt med skot. min fråga är= var kan man hitta programet??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 Låter som en trainer det där.. De kan man hitta på lite olika sidor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Abbenu_182 Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 (redigerat) förut var en kompis hemma hos mig och laddade ner en specielt program till vice city. det hette nånting med pizza och det gorde så att om man tryckte tillex:F1 ¨å fick oändligt med skot. min fråga är= var kan man hitta programet??? först går du in på google.se och skriver: gta sa pizzadox sen tar du länken som är längst upp sen laddar du bara hem den:) eller så kan du få länken här :)Gta sa Pizzadox Redigerat 24 April 2007 av Abbenu_182 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 26 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2007 tack!!!!!!!!!!!!!!!!! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Abbenu_182 Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 tack!!!!!!!!!!!!!!!!! :) varse Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nizze10 Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Du kan nog låsa tråden nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg