CrazyBarrie Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 Hej! Jag tänkte fråga er om ni vet några bra färger till en comunity hemsida jag ska nämligen göra en och då så behöver jag ett par bra färger som passar ihop ;) PS.Om ni kan och vill så kan ni väll skriva färg koderna också ;].DS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 25 April 2007 Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 Personligen tycker jag att svart är en ganska skön färg. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 25 April 2007 Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 Svart, grå och orange brukar funka ganska bra ihop... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 25 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 OK tack så mycket ska testa med dessa färger :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 koder: #000000 #FF6600 passar bra ihop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.