SlimShady Skrivet 25 April 2007 Rapport Skrivet 25 April 2007 Jag precis fått en ny laptop med Vista home premium. Men jag har upptäckt att det inte finns microsoft office, alltså word, power point o dem där.. Elller?? Va ska man göra?? Citera
admin Skrivet 25 April 2007 Rapport Skrivet 25 April 2007 Microsoft Office är ett fristående program/-serie och ingår inte normalt sätt. Du får helt enkelt köpa det och installera det på datorn om du vill ha det. Citera
Boiuthh Skrivet 25 April 2007 Rapport Skrivet 25 April 2007 Microsoft Office 2007 Paketet måste man köpa enskilt för ~2000 kr. Har du inte så mycket pengar går det ju att anskaffa 2003 istället. Vill du inte betala någonting alls så kan du ju ladda ned OpenOffice. Citera
nico Skrivet 27 April 2007 Rapport Skrivet 27 April 2007 (redigerat) Office har aldrig någonsin ingått i Windows, varken i Xp eller Vista eller 3.1... AbiWord ( http://www.abisource.com/ ) eller som nämt Openoffice ( ttp://www.openoffice.org/ ) är gratisalternativ om du vill slippa betala vad Office kostar. Även om Office är ett av de bästa programpaketen Microsoft gjort så är det ju faktiskt rätt dyrt... Redigerat 27 April 2007 av nico Citera
Gäst AntonJ3000 Skrivet 28 April 2007 Rapport Skrivet 28 April 2007 tror han menade att hans gamla dator hade det men inte den här... ibland får man det med i datorn.. min gamla 98 fick office med (men den va ju ganska dyr också) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.