htf456345 Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 Jag har nyss fixat en server... vad ska jag skriva i consollen för att man ska kunna hitta sin server?? Jag har skrivit i sv_lan 0 jag har inte en aning hur jag ska kunna komma in på servern äns! :cry: och inga bottar kan jag inte äns få in det kommer bara upp : TEX: ] bot_add Game will not start until both teams have players. Game will not start until both teams have players. Dropped Dennis from server (Kicked by Console) Help! :blink: Ingen som vet vad det kan vara för problem?? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 Menar du att du har gjort ett "New game" eller har du typ hlds? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 28 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 Menar du att du har gjort ett "New game" eller har du typ hlds? Asså det är till CS : S och det är Source dedicated server jag har servern på...och jag kan inte få ut den på nätet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 Checka din brandvägg. Är oftast den som blockerar när man lägger ut en Dedicated Server. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 28 April 2007 Rapport Dela Skrivet 28 April 2007 När du startar Dedicated står det oftast Om den ska va"LAN" eller "Internet" server.. =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg