bazti Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 Tänkte börja med WoW och undrar hur man ska specca en hunter. Vore ju roligt om man slapp göra helt fel :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 4 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2009 Beast Mastery, läs talents och tänk på vad du använder ofta. Något sånt här kanske: http://www.wowhead.com/?talent#cVbh0ggoVz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Cry more, pvp har alltid varit obalanserat och så fort en klass blir buffad klagar alla andra klasser, acceptera eller kör PvE Precis, nu är Holy Paladins så j*vla OP, minns i S3-S4 när dem sög hårt, och Resto druider var bäst. Som Hivee sa, det kommer ALLTID vara obalanserat, var klass har sin tur att vara OP. Förr var locks OP, nu är dem mindre bra, förr var retri palas skit kassa, nu är dem rätt imba. Destro blir tydligen rätt op nästa patch har jag hört. Och rogues kommer att ligga lågt ett tag ser det ut som, fast finns många skillade rogues med 2.6k i 3v3 och 5v5, dock inte så vanligt i 2v2. Jasså? Destro locks crittar så sjukt mkt, men har svårt att klara sig.. Men du kanske har rätt. Vore skönt som s*tan om dem nerfade rogues, dem är så äckliga att möta.. Rogues är inte ens med på top 5 i PvP. Rogues lär snarare buffas. Rogues får alltid stryk. Nerfa Paladins och DK's istället, totalt owerpower. DK's är knappast OP nu, fatta hur mycket vi blev nerfade HA! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Cry more, pvp har alltid varit obalanserat och så fort en klass blir buffad klagar alla andra klasser, acceptera eller kör PvE Precis, nu är Holy Paladins så j*vla OP, minns i S3-S4 när dem sög hårt, och Resto druider var bäst. Som Hivee sa, det kommer ALLTID vara obalanserat, var klass har sin tur att vara OP. Förr var locks OP, nu är dem mindre bra, förr var retri palas skit kassa, nu är dem rätt imba. Destro blir tydligen rätt op nästa patch har jag hört. Och rogues kommer att ligga lågt ett tag ser det ut som, fast finns många skillade rogues med 2.6k i 3v3 och 5v5, dock inte så vanligt i 2v2. Jasså? Destro locks crittar så sjukt mkt, men har svårt att klara sig.. Men du kanske har rätt. Vore skönt som s*tan om dem nerfade rogues, dem är så äckliga att möta.. Rogues är inte ens med på top 5 i PvP. Rogues lär snarare buffas. Rogues får alltid stryk. Nerfa Paladins och DK's istället, totalt owerpower. DK's är knappast OP nu, fatta hur mycket vi blev nerfade HA! Ja, en torrperiod efter shadowfrost nerfen tills ulduar patchen kom ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Cry more, pvp har alltid varit obalanserat och så fort en klass blir buffad klagar alla andra klasser, acceptera eller kör PvE Precis, nu är Holy Paladins så j*vla OP, minns i S3-S4 när dem sög hårt, och Resto druider var bäst. Som Hivee sa, det kommer ALLTID vara obalanserat, var klass har sin tur att vara OP. Förr var locks OP, nu är dem mindre bra, förr var retri palas skit kassa, nu är dem rätt imba. Destro blir tydligen rätt op nästa patch har jag hört. Och rogues kommer att ligga lågt ett tag ser det ut som, fast finns många skillade rogues med 2.6k i 3v3 och 5v5, dock inte så vanligt i 2v2. Jasså? Destro locks crittar så sjukt mkt, men har svårt att klara sig.. Men du kanske har rätt. Vore skönt som s*tan om dem nerfade rogues, dem är så äckliga att möta.. Rogues är inte ens med på top 5 i PvP. Rogues lär snarare buffas. Rogues får alltid stryk. Nerfa Paladins och DK's istället, totalt owerpower. DK's är knappast OP nu, fatta hur mycket vi blev nerfade HA! Ja, en torrperiod efter shadowfrost nerfen tills ulduar patchen kom ut DKs är fortfarande galna dock. Extrem defense och sjuk damage. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmileAndCry Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 Man kan ju skaffa en Rouge som heter Slicendice B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 Man kan ju skaffa en Rouge som heter Slicendice B)Rouge hittar du på H&M. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Ska snart köpa mitt eget WoW, men hittils har jag spelat på min kompis account, o där har jag alltid kört på Dwarf/Human Paladin, eller Gnome-Mage! Fett ownage asså ^^ nog för att min Dwarf paladin är i level 4, min gnome mage i 47, och Human paladin i 45 xD men ändå :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Ska snart köpa mitt eget WoW, men hittils har jag spelat på min kompis account, o där har jag alltid kört på Dwarf/Human Paladin, eller Gnome-Mage! Fett ownage asså ^^ nog för att min Dwarf paladin är i level 4, min gnome mage i 47, och Human paladin i 45 xD men ändå :D Varför tyckte du att det inlägget hörde hemma i den här tråden? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 22 September 2009 Rapport Dela Skrivet 22 September 2009 Vad ska man specca som till att börja med som Priest. Vill helst köra healing då en kompis sköter tankandet/dps. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 23 September 2009 Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 Vad ska man specca som till att börja med som Priest. Vill helst köra healing då en kompis sköter tankandet/dps. Levla som en priest? Shadow. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 23 September 2009 Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 Vad ska man specca som till att börja med som Priest. Vill helst köra healing då en kompis sköter tankandet/dps. Levla som en priest? Shadow. Ska inte solo levla så.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg