Hoppa till innehåll

Tråd För Tips Om Ras, Klass Och Namn


Guggo
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 217
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Morsning!!! Jag är en ganska noobig kille som nyss börjat spela=P Min nuvarande main e en Nelf hunter , ska dock dra upp honom i lvl 55 och göra en dk. (o här kommer frågan och problemet) Ja tänkte mig en Belf (ska bli en liten hording nu ju=P) och ja undrar om de här är något bra o satsa på? Ja hade ju tänkt att detta skulle bli min main är de bra? I vilket fall som helst så kan ja inte tänka mig nån ful ras som orc elr gnome=) o sen e ja lite noobig så förklara TYDLIGT så att idioten förstår (LOL) :meddum:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska du vara dk i horde ska du vara Orc eller Tauren. Orc som Dps/pvp char Tauren som Tank.

Orc har extra skill i Axe(eller 2h axe, minns inte riktigt) vilket gör att de gör mer dps med det.

De har även en racial ability som gör att de gör mer dmg under en kort tid.

Tauren för att de har har 5% extra health eller stamina.

Du säger att du inte vill vara någon ful ras och så säger du att du planerar att vara Belf.. hur går det ihop? :c

Redigerat av zitroz
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

serry, finns de ingen cool ras som passar bra ihop me dk? orc/tauren= ja e stor o ja e ful! skrämma barn e ruskit kul!

ne, men ja erkänner att ja e en p12 men nån liten mini-bög är jag inte!

Troll da? de e ju ingen mening att spela om man tänker "F*n va ful den e!" varje gång man ska logga in... <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

serry, finns de ingen cool ras som passar bra ihop me dk? orc/tauren= ja e stor o ja e ful! skrämma barn e ruskit kul!

ne, men ja erkänner att ja e en p12 men nån liten mini-bög är jag inte!

Troll da? de e ju ingen mening att spela om man tänker "F*n va ful den e!" varje gång man ska logga in... <_<

Ful =/= cool

 

Orcs är coola

Tauren är coola

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

serry, finns de ingen cool ras som passar bra ihop me dk? orc/tauren= ja e stor o ja e ful! skrämma barn e ruskit kul!

ne, men ja erkänner att ja e en p12 men nån liten mini-bög är jag inte!

Troll da? de e ju ingen mening att spela om man tänker "F*n va ful den e!" varje gång man ska logga in... <_<

Ful =/= cool

 

Orcs är coola

Tauren är coola

 

Och Belfs är mindre coola :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Sen om man snackar om racials, Taurens är ju asgrymt mycket coolare än något troll. Men t.ex. om man ska vara enhancement shaman så är ju Trolls racial Berserker grymt bra till den classen, medans Tauren har 5% mer hp va? Vilket gör taurens till bättre tanks. (Vet inte om jag är helt off-topic med tanke på att jag inte läst dom andra inläggen men ändå)

 

EDIT: Btw är detta en bra pvp spec till warriors eller är jag helt ute och cyklar? Spec

Redigerat av Ponne92
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sen om man snackar om racials, Taurens är ju asgrymt mycket coolare än något troll. Men t.ex. om man ska vara enhancement shaman så är ju Trolls racial Berserker grymt bra till den classen, medans Tauren har 5% mer hp va? Vilket gör taurens till bättre tanks. (Vet inte om jag är helt off-topic med tanke på att jag inte läst dom andra inläggen men ändå)

 

EDIT: Btw är detta en bra pvp spec till warriors eller är jag helt ute och cyklar? Spec

Fixade till dig. http://www.wowarmory.com/talent-calc.xml?c...000000000000000

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...